El projecte es modifica i transforma. Entrenem en grup a
"CAN MOSSENAIRE" tots els dissabtes a les 08:00.

 
Anem evolucionant, i gràcies a aquest projecte d'entrenaments
en grup, un munt de bones amistats van sorgint. Us demanem
un petit esforç: que cada setmana us apunteu, donat que els
que ho portem, per organitzar-nos, ens és bo comptabilitzar les
amigues i amics que serem cada dissabte, com més aviat millor.
http://inscripcio.mossenhoms.be
 
- També ens pots enviar "Una fotografia" teva, des d'on tu vulguis.

dilluns, 4 d’octubre del 2010

La Fura Mossenaire

Els entrenaments en Grup a Torre Mossèn Homs, no para de créixer amb simpatitzants que venen a provar d'entrenar plegats, i avui un nou amic des de Viladecavalls, que ens explicava com havien malmès les obres del quart cinturó al poble, en camins bonics, ara tallats
.
També ve el germà de Carlos Salmerón i sap greu que sempre ens deixem algú, però que tenim confiança de que amb el temps siguin habituals al grup

El circuit de 10,2 qm., baixant primer pel clàssic però sense arribar a l'ermita. Just abans d'entrar fem la fotografia de recordatori al qm. 4,8.

Com a nota negativa, la Dolors ha ensopegat i ha aterrat i ha quedat masegada, tornant abans d'hora amb la Rosa.

També, ens hem topat amb un fura que semblava malalta i molt domesticada, donat que no li fèiem gens de por.

Aturada per veure a la font de la Moreria i el darrer exigent tram que s'ha fet molt agradable. Un entorn que recorda el Montseny.

Es veiem el proper dissabte. Recorda marcar al calendari:
dissabte a les 08:00 a Torre Mossèn Homs



al capdavant un mossenaire nou i en Joan, que fa dies que és habitual tenir la seva companyia





















De fa una bona colla d'anys, un pare i un fill entrenen plegats i s'avenen un munt. Son en José Manuel i en Jordi Portero. És una imatge que agrada, veure aquesta compenetració.
En Jordi no parla gaire, però penso que de vegades és per què tots quan hem estat joves ens ha costat obrir-nos a parlar. Tinc molt bons records, i un especialment: quan vaig poder acompanyar a la seva primera mitja marató, com en Jordi explicarà.

Estem molt contents de que gràcies al córrer podem compartir aquestes estones amb en Jordi. Et desitgem tota la sort possible.







En Jordi ens ha regalat el seu currículum atlètic, tot i que per la seva modèstia no explica que moltes vegades ha obtingut reconeixements a les competicions, com bastant podis i més d'un trufeig. Enhorabona !!

Deia en Jordi;


Hola, sóc el Jordi Portero i corro més o menys des del’s 11 anys. Al principi vaig començar a córrer a les pistes de Can Jofresa, a l’escola d’atletisme, i al cap d’uns anys vaig preferir deixar-ho i córrer pel meu compte. Ara, normalment corro un parell de dies a la setmana amb el meu pare per Vallparadís i també anem de tant en tant ``a fer una mica de gespa’’ a Can Jofresa.

Algun dissabte al matí també ens escapem a Mossèn Homs, on ens trobem molt a gust amb tota la bona colla mossenaire i correm una estona per la muntanya, que ens agrada molt.

I ara, alguna de les curses que he fet:

• La meva primera Mitja Marató la vaig córrer amb 16 anys a Gavà, al 2008. La vaig córrer de la mà d’en Pep Moliner, que va tenir el gran detall d’acompanyar-me durant tot el recorregut, en vaig aprendre molt i li estic molt agraït.

• Mitja de Terrassa 2009 en 1:33h.

• Cursa de Poble Nou 2010 de 5000m en 19’14’’.

•Cursa Bonaire 2010 de 6500m en 26’54’’.

• Poble Nou 2010, 5000m en 19’14’’.

• Cursa de la Campana de Vacarisses 2010 en 01:14:28h.



Fins aviat!!