El projecte es modifica i transforma. Entrenem en grup a
"CAN MOSSENAIRE" tots els dissabtes a les 08:00.

 
Anem evolucionant, i gràcies a aquest projecte d'entrenaments
en grup, un munt de bones amistats van sorgint. Us demanem
un petit esforç: que cada setmana us apunteu, donat que els
que ho portem, per organitzar-nos, ens és bo comptabilitzar les
amigues i amics que serem cada dissabte, com més aviat millor.
http://inscripcio.mossenhoms.be
 
- També ens pots enviar "Una fotografia" teva, des d'on tu vulguis.

dissabte, 10 de maig del 2008

10 maig, Entrenament en GRUP


Crònica socanna
Bon entreno aquest dissabte. Hem anat fins a Can Candi. Quan ja arribavem adalt, s' ha posat a ploure. Cada vegada que vaig fins a Can Candi, primer em fa molta mandra, però mentre vaig enfilant cap dalt, m'agrada. I a tú Vicenç????

Crònica pep
Avui, quedava el dubte de si ens mullariem, després de les intenses pluges que s'estaven registrant, si seriem colla, si feríem les múltiples celebracions, de si sabríem triar un bon circuït que ens deixés un bon regust de boca, donat quei com tots sabeu tenim mossenaires al·lèrgics al Turó de les Roques Blanques. En canvi tots estàveu molt riatllés i la llàstima és que a la màquina no duia la targeta i dalt del turó no vam poder fer la fotografia i que el mossenaire de la setmana hagués quedat com un pollet sota l'aigua. A la plaça Sant Jordi, vaig poder entendre la màquina i fer la fotografia. Aquest era un punt on ens deixava en Juan, que tenia molt mal d'esquena. Esperem que hores d'ara estigui el tema superat.

En massa tenia la marxa romànica a la tarda, que crec que no va finalitzar amb dues una persones, una de les quals vaig conèixer fa poc, l'avi mena i que em va caure molt bé i l'Yves, que no conec.

La cel·lebració de socanna va quedar aplaçada per properes setmanes, tot i que aquesta vegada em vaig apuntar a l'esmorçar post entrenament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per tenir aquest espai en compte i t'emplacem sempre que vulguis a acompanyar-nos, tant entrenant per molts llocs, com amb tot tipus d'escrits així com a esmorzars i molts temes anar inimaginables i esperem que et sigui útil. Encara que la part més important és l'Entrenaments Torre Mossèn Homs - Terrassa a les 08:00. És molt bo trobar altres elements per afavorir el nostre plaer per fer esport plegats.

Gràcies per tot i fins aviat.

Mossener